Jak nakupovat

Jak nakupovat na e-shopu Had.cz?

1. Výběr zboží

Na hlavní stránce e-shopu najdete různé kategorie produktů (např. kabelky, taštičky, hřející levanduláčky apod.). Můžete si prohlížet jednotlivé položky v těchto kategoriích, a pokud vás něco zaujme, klikněte na obrázek produktu, abyste se dozvěděli více informací.

2. Vložení zboží do košíku

Najdete produkt, který si přejete zakoupit, vyberte požadované množství a klikněte na tlačítko „Přidat do košíku.“ Zboží se automaticky přidá do košíku.

3. Kontrola košíku

Po kliknutí na ikonu košíku se zobrazí přehled všech produktů, které jste přidali. Zkontrolujte správnost produktů, jejich množství a případně můžete upravit objednávku (přidat nebo odebrat zboží). Až budete spokojeni, klikněte na tlačítko „Pokračovat k pokladně.“

4. Zadání údajů údajů

Následně budete vyzváni k zadání svých dodacích údajů. Vyplňte formulář s požadovanými informacemi (jméno, adresa, e-mail, telefonní číslo). Pokud máte speciální poznámku pro doručení, napište ji do příslušného pole.

5. Výběr způsobu dopravy

V dalším kroku si vyberete, jakým způsobem si přejete zboží doručit. Nabízíme několik možností dopravy (např. Česká pošta, Zásilkovna apod.). U každé varianty vidíte cenu a předpokládanou dobu doručení

6. Výběr způsobu platby

Poté si zvolte, jakým způsobem chcete objednávku zaplatit. Nabízíme několik platebních možností:

  • Platba převodem na účet: Pokyny k platbě obdržíte e-mailem po dokončení objednávky.
  • Platba na dobírku: Zaplatíte při převzetí zboží od dopravce.
  • Online platba kartou: Rychlý a bezpečný způsob platby, který je ihned zpracován.

7. Kontrola a potvrzení objednávky

Před odesláním objednávky si znovu zadejte adresu všechny údaje – obsah košíku, údaje, zvolený způsob dopravy a platby. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „Odeslat objednávku.“

8. Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky vám na e-mailovou adresu přijde potvrzovací e-mail s rekapitulací vaší objednávky. V tomto e-mailu naleznete:

  • Seznam objednaného zboží
  • Zvolený způsob dopravy a platby
  • Platební údaje (pokud jste zvolili platbu převodem)

Tento e-mail slouží jako potvrzení, že objednávka byla úspěšně přijata a je nyní ve fázi zpracování.

9. Zpracování a odeslání objednávky

Jakmile obdržíme vaši objednávku a případnou platbu (pokud jste zvolili platbu předem), začneme ji zpracovávat. Obvykle objednávky zpracováváme do 14 pracovních dnů. Po odeslání balíčku vám pošleme další e-mail s potvrzením odeslání a číslem pro sledování zásilky, pokud je tato služba k dispozici.

10. Doručení zboží

V závislosti na vámi zvoleném způsobu dopravy by mělo zboží dorazit 30 pracovních dnů. Dopravce vás bude informovat o přesném termínu doručení. Pokud jste si zvolili Zásilkovnu, obdržíte e-mail nebo SMS zprávu s informacemi, kdy a kde si můžete zásilku vyzvednout.

11. Převzetí zboží

Při doručení zkontrolujte stav balíčku. V případě poškození balíku kontaktujte dopravce a nás, abychom situaci mohli vyřešit. 

12. Vrácení a reklamace

Pokud byste s produktem nebyli spokojeni, máte právo na vrácení zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Pro vrácení zboží nás prosím kontaktujte na e-mailu batika@had.cz. V případě reklamace postupujte podle pokynů na našich stránkách nebo se obraťte na náš zákaznický servis.

Vždy se snažíme, aby byl nákup na našem e-shopu co nejpříjemnější a bezproblémový. Neváhejte nás kontaktovat, pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo speciální požadavky.